انجمن حامیان محیط زیست استان بوشهر

انجمن مردم نهاد حامیان محیط زیست استان بوشهر

انجمن حامیان محیط زیست استان بوشهر

انجمن مردم نهاد حامیان محیط زیست استان بوشهر

انجمن حامیان محیط زیست استان بوشهر

برگزاری تورهای پرنده‌نگری در استان بوشهر

چهارشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۴، ۰۳:۱۰ ب.ظ

گذارش 1 / مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر خبر داد

برگزاری تورهای پرنده‌نگری در استان بوشهر

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر از برگزاری تورهای پرنده‌نگری با حضور اساتید داخلی و خارجی در استان بوشهر خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حسین دلشب ظهر امروز در حاشیه افتتاح باشگاه پرنده‌نگری در بوشهر اظهار داشت: باشگاه پرنده نگری استان بوشهر با حمایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر و با همکاری یکی از دفاتر خدمات مسافرت هوایی بوشهر و انجمن حامیان محیط زیست بوشهر راه‌اندازی شد.

وی افزود: هدف از راه‌اندازی این باشگاه حضور بیشتر بخش خصوصی در توسعه و رونق گردشگری طبیعی داخلی و شناساندن جاذبه‌های طبیعت‌گردی از جمله پرندگان استان بوشهر به گردشگران است.

دلشب در ادامه گفت: این باشگاه در نظر دارد تورهای پرنده‌نگری را با حضور اساتید داخلی و خارجی در استان بوشهر برگزار کند، همچنین از دیگر برنامه‌های باشگاه پرنده‌نگری استان بوشهر برگزاری دوره‌های آموزشی پرنده‌نگری، پرنده شناسی و عکاسی حیات وحش است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر با اشاره به اینکه حضور پرندگان در اکثر زیستگاه‌ها نشان ‌دهنده توان بالای آنها در سازگاری با شرایط محیطی است، گفت: افتتاح باشگاه پرنده‌نگری تلاشی است که برای ایجاد شرایط و فرصت آشتی با طبیعت، آشنایی بیشتر با پرندگان، بیان اهمیت و ارزش زیست محیطی پرندگان و همچنین تاکید بر حساسیت فوق‌العاده زیست محیطی در استان بوشهر صورت گرفته است.

موسس باشگاه پرنده نگری بوشهر ضمن سپاس از حمایت‌های اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر درباره اهمیت باشگاه پرنده‌نگری اظهار نظر کرد و گفت: با توجه به تنوع زیستی منحصر به فرد استان بوشهر، پتانسیل لازم برای تشکیل و فعالیت این باشگاه وجود داشت و جای خالی آن در بین فعالیت‌های محیط زیستی بشدت احساس می‌شد.

مهدی طیاری ادامه داد: ما در قدم اول نسبت به ثبت نام از علاقه‌مندان و متخصصان اقدام کردیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۲۶
انجمن حامیان محیط زیست

تورهای پرنده‌نگری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی