انجمن حامیان محیط زیست استان بوشهر

انجمن مردم نهاد حامیان محیط زیست استان بوشهر

انجمن حامیان محیط زیست استان بوشهر

انجمن مردم نهاد حامیان محیط زیست استان بوشهر

انجمن حامیان محیط زیست استان بوشهر

بی توجهی مسئولین به دریاخواری در بوشهر

پنجشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۰۱ ق.ظ

سلامت نیوز:در تازه ترین اقدام،شهرداری بوشهر در محور جاده ساحلی اقدام به خاک ریزی و پر کردن دریا کرد.
به گزارش سلامت نیوز در روزهای اخیر تصاویری از فعالین محیط زیست استان بوشهر به سلامت نیوز رسید و همانطور که در تصاویر مشخص است تعداد زیادی ماشین سنگین در حال ریختن نخاله برای پر کردن ساحل و مسطح کردن انها توسط لودر با هدف استحصال غیر مجاز سواحل و دریا می باشند


این فعالین محیط زیست ادعا دارند که این اقدامات در مقابل چشمان اداره کل محیط_زیست استان بوشهر صورت گرفته ولی هیچ گونه عکس العمل قاطعی درجهت پیگیری در مراجع قضایی صورت نگرفته تا این لحظه عدم قاطعیت موجب شروع به کار مجدد این استحصال گردیده است.
به گزارش سلامت نیوز، فعالین معتقدند که استحصال غیر مجاز توسط شهرداری صورت می گیرد و چند هفته پیش نیز توسط اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر کار متوقف می گردد و پرونده به قاضی کشیک ارجاع می شود ولی پیگیری قاطعی نشده است.
سلامت نیوزعکس/بی توجهی مسئولین به دریاخواری در بوشهر



درکنار این موارد می توان موارد استحصال دهکده گردشگری، ساحل منطقه جاده ساحلی ، ساحل مقابل آب شیرین کن، ساحل از مجتمع تیوتا نگین و میدان ریسعلی دلواری و ... را نام برد.
پروژه استحصال دریا با فاجعه دیگری همراه است و آن هم تامین خاک از جنگلهای دست کاشت منطقه بنه گز که عملا دو تخریب را موجب شده است.
فعالین محیط زیست استان بوشهر این سوال را مطرح کرده اند که آیا عدم پیگیری قاطع اداره کل محیط زیست بوشهر بمنزله توافق در جهت ادامه کار بوده است؟
سلامت نیوزعکس/بی توجهی مسئولین به دریاخواری در بوشهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۲
انجمن حامیان محیط زیست

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی